Webinar QUICK WINS

Linked jako skuteczne narzędzie w budowaniu marki osobistej i dotarciu do klientów

 

LinkedIn to doskonałe narzędzie do budowania marki osobistej (jako atrakcyjnego pracownika, eksperta, lidera),
promocji wydarzeń oraz zaprezentowania swojej firmy potencjalnym klientom i partnerom biznesowym.

Na szkoleniu:
  • Dowiesz się, jak budować atrakcyjny profil osobowy, sieć kontaktów i umacniać relacje na LinkedIn, aby przynosiły wymierne korzyści
  • Nauczysz się planować i optymalizować działania osobowe na LinkedInie
  • Będziesz wiedzieć, jak LinkedIn może pomóc Ci w rozwoju Twojej kariery, firmy i promocji wydarzeń
 

Nie czekaj, już dziś zgłoś swój udział i zyskaj wiedzę pomocną w zbudowaniu skutecznego profilu na LinkedInie, który będzie dla Ciebie sam pracować.

Program:
  • Strategia personalna na LinkedInie – jak skutecznie zbudować atrakcyjny profil?
  • Jak budować sieć kontaktów, która pozwoli Ci rozwijać silną markę osobistą i Twój biznes?
  • Budowa owocnych relacji: Co zrobić przed nawiązaniem kontaktu? Jak zbudować wiadomość „zaczepną”? Jak umacniać relacje po nawiązaniu kontaktu?
  • Jak na co dzień optymalnie ułożyć aktywności na LinkedIn, by działania pomogły Ci w realizacji wyznaczonych celów?
  • Jak tworzyć posty o zwiększonych zasięgach?
  • Sesja pytań i odpowiedzi z ekspertem
 

Oprócz prezentacji otrzymasz praktyczną check-listę krok po kroku jak zbudować atrakcyjny profil i planować aktywności na LinkedInie.

*Uwaga! Jeśli nie masz konta, to powinieneś je założyć jeszcze przed samym szkoleniem.

Prowadzący

Adrian Gamoń
(www.adriangamon.com)

Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Specjalizuje się w social sellingu oraz działaniach marketingowych na LinkedInie. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.


Cennik

Rodzaj uczestnictwa Cena
Członkowie MPI Poland Chapter gratis
Pracownicy firm, które mają przedstawiciela w MPI Poland Chapter 49 zł + VAT 23%
Osoby niezrzeszone 80 zł + VAT 23%